Natuurkunde 2de jaar

We hebben dit jaar Meneer el Haichar als Natuurkunde docent en hij legt leuk uit. Hoe hij les geeft heeft gewoon iets leuks. Maar dus er is ook een stagair die ook bij mentorles en O&O mij komt kijken en die geeft ook nu een periode bij Natuurkunde les. Hij heet Meneer van der Sloot.

Periode 1:

Meneer Oppenhuis en el Haichar zijn allebei weg en we hebben nu les van Mr. Issever.

Ik heb 2 cijfer  voor natuurkunde die 3x meetelde. Een 9 dat ging over elektriciteit en een 9,4 dat ging over geluid.

Ik sta nu gemiddeld 9,2.

Periode 2:

Meestal tellen de letters van Periode 2 niet mee (bij eindbeoordeling staat dat ie 1 x meetlet). Het was wel zo als je voor een vak een O stond of te veel O tjes en H tjes je volgend jaar er bijles voor moet hebben.

We hadden een vaardigheidsbeheersingschek van periode 3 en daarvoor had ik een G.

Tussendoor hadden we ook een opdracht over waarom de lucht hemelsblauw is en bij zonsondergang oranje. Daarvoor krijgen we niks.

Voor het hoofdstuk beweging kregen we een afrondsopdracht. Die moesten we op papier maken. Je ging bijvoorbeeld 100m lopen/rennen met een timer. Om de 10 meter druk je op de timer waardoor je de tijd krijgt te zien, maar de tijd wel verder loopt. Die gegeven zette je in een tabel. Daarbij moest je dan ook nog een ST en een VT diagram maken. De bedoeling was dat je dan 3 tabelen met 2 diagrammen kreeg. 1 was een constante beweging, 2 was dan een versnelde beweging en 3 een vertraagde beweging. Je moest dan ook proberen om een constante beweging te krijgen. Dus dat je per 10m bijvoorbeeld 1 seconde sneller gaat. Dan is het dus een constante versnelde beweging. Dit deed je met ze tweeën en ik deed dit met Jay. Hiervoor hadden we een G.

Voor mijn eindbeoordeling had ik een G


 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin